Verses from the Nobel Qur'an

'And certainly,We shall test you with something of fear,hunger,loss of wealth,lives and fruits,but give glad to As-Sabirun (the patient) . Who,when afflicted with calamity,say: "Truly,to Allah we belong and truly,to Him we shall return."

They are those on whom are the Salawat (i.e. who are blessed and will be forgiven) from their Lord,and (they are those who) receive His Mercy,and it is they who are the guided ones.'

( Surah Al-Baqarah : 155-157 )

Thursday, September 24, 2009

Selamat Hari Raya

In the name of Allah,Most Gracious, Most Merciful...
Alhamdulillah...hr ini dah pun Syawal yg ke-5...
thn ni aku braya berjauhan ngn family...
for da first time...
sdh la jgk..hehe...
frankly speaking,ak trsgt trasa perbezaannya
ry pd thn ini...
emmm...1st time pgalaman braya di perantaun...
mengajar aku utk lbh menghayati pemergian Ramadhan
berbanding brgembira dgn kdatangan Syawal...
tp kta smemangnya harus brgembira dgn kdatangan Syawal krn
ia adlah anugerah dan nikmat yg Allah berikn
kpd hambaNya yg trcinta bg meraikan
kemenangan stelah berjuang slama sbulan mlawan hawa nfsu
di bulan Ramadhan....
moga aku trus istiqomah dgn amalan yg dilakukan pd
bulan Ramadhan...
Allahuakbar... Allahuakbar... Allahuakbar...
kami bertakbir memuji Mu tnda kmenangan...
Alhamdulillah Ya Allah krn mngizinkan aku untk brada di bulan
Ramadhan & Syawal 1430H...
Smoga Allah mngizinkan aku utk brtemu lg dgn
Ramadhan pd thn dpn...
InsyaAllah~
dikesempatan ini aku ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya
Aidilfitri 
buat smua..
trutama kluarga trcinta
di kg halaman...
saudara2...
jiran tetangga...
sahabat2...
n
pengunjung smua..
Maaf andai ad khilaf...
Wassalam~


No comments:

Post a Comment

Syukran jazilan kathira atas komen anda~~